Często zadawane pytania

To proste, wybierz produkty, które chcesz kupić w naszym sklepie partnerskim i wybierz płatność z Revoplus.

Aby skorzystać z usługi Revoplus, musisz się zarejestrować. Rejestracji możesz dokonać w naszych sklepach partnerskich - o szczegóły pytaj sprzedawców. Jeśli masz już konto Revoplus, to transakcję potwierdzisz kodem, który wyślemy do Ciebie SMS-em.

Sprawdź listę sklepów partnerskich, w których skorzystasz z naszych usług.
Aby skorzystać z usługi Revoplus po raz pierwszy, będziesz potrzebować jedynie dowodu osobistego, aktywnego telefonu komórkowego i 2 minut.

Przy kolejnych zakupach transakcji dokonasz tylko za pomocą telefonu komórkowego.
Potrzebujesz jedynie ważnego dowodu osobistego.
Listę wszystkich sklepów partnerskich znajdziesz na naszej stronie internetowej.
W większości sklepów korzystanie z usługi Revoplus jest bezpłatne.

Szczegółowe informacje o warunkach korzystania z usługi w konkretnych sklepach znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Limit to maksymalna kwota, jaką możemy Ci przyznać na zakupy w sklepach partnerskich. Wysokość limitu jest określona przez politykę kredytową Revo.

Informacje na temat swojego limitu możesz sprawdzić, rejestrując się w naszych sklepach partnerskich.
Im częściej będziesz korzystać z usług Revoplus, tym większy będzie Twój limit. Wpływ na wysokość limitu ma również terminowe uiszczanie płatności, dlatego pamiętaj, żeby zawsze płacić na czas.

Informacje na temat swojego aktualnego limitu możesz sprawdzić, logując się na stronie Revoplus.
Liczba zakupów jest nieograniczona, o ile nie przekroczysz dostępnego dla Ciebie limitu. Swoje aktualne saldo możesz w każdym momencie sprawdzić na koncie Revoplus.
Bardzo nam przykro, że Twój wniosek został odrzucony. Analizujemy wiele czynników, w tym twoją historię kredytową w Biurze Informacji Kredytowej oraz sprawdzamy rejestry dłużników. Zachęcamy do spróbowania ponownie po trzech miesiącach. Mamy nadzieję, że w przyszłości będziesz mógł skorzystać z naszych usług.
Umowa dostępna jest na Twoim koncie Revoplus. Zaloguj się na konto Revoplus i przejdź do zakładki "Historia zakupów". Umowę możesz pobrać w każdej chwili na swój komputer.

Upewnij się również, że podałeś nam poprawny adres mailowy. Możesz go w każdej chwili zmienić na koncie Revoplus, w zakładce "Mój profil".

Pamiętaj także o sprawdzeniu folderu Spam na swojej skrzynce pocztowej.
Umowa, którą wysyłamy do Ciebie na adres mailowy, ma taką samą moc prawną jak umowa papierowa. Dzięki temu, że nie musisz podpisywać umowy papierowej, skorzystanie z usługi Revoplus jest szybkie i przyjemne.
Tak. Produkty możesz zwrócić do sklepu w taki sam sposób jak w przypadku płatności kartą lub gotówką.
Firma Revo Technologies została założona w 2012 roku w Rosji i stała się wiodącym dostawcą usług finansowych i marketingowych na rzecz sieci handlowych i klientów online i offline. Nasze rozwiązania pomagają klientom dzielić płatności na części w łatwy i wygodny sposób, teraz również w Polsce.
Razem z umową wysłaliśmy do Ciebie e-mail z harmonogramem płatności, w którym znajdziesz szczegóły potrzebne do dokonania opłaty.

Ponadto przed każdym terminem płatności otrzymasz od nas e-maila, w którym umieścimy kwotę, termin płatności i link, który przeniesie Cię na stronę PayU.

Szczegóły dotyczące Twoich płatności możesz sprawdzić w dowolnej chwili na swoim koncie Revoplus.
Kolejne części płatności uiścisz za pomocą rozwiązań naszego partnera PayU. O wysokości i terminie następnej płatności przypomnimy Ci za pomocą e-maila. W e-mailu umieścimy też link do strony PayU, na której uiścisz opłatę.

Link, za pomocą którego możesz dokonać płatności znajdziesz również na swoim koncie Revoplus.
Szczegóły dotyczące Twoich płatności, limitu, historii zakupów i inne informacje znajdziesz na koncie Revoplus.
Jeśli chcesz opłacić wszystkie części płatności przed terminem, zaloguj się na swoje konto Revoplus i zmień kwotę, która wyświetla się przy Twojej najbliższej płatności na dowolną kwotę, którą chcesz zapłacić.
Jeśli nie możesz dokonać płatności w terminie, dokonaj jej tak szybko, jak to możliwe. W związku z przepisami, które obowiązują w Polsce, do Twojej opłaty będziemy musieli doliczyć odsetki karne za każdy dzień zwłoki. Możemy również zgłosić sprawę do rejestru dłużników oraz przekazać negatywną informację do biura informacji kredytowej. To z kolei negatywnie wpłynie na Twoją wiarygodność kredytową. W przypadku, gdy zaległości nie będą regulowane na czas, przekażemy sprawę zewnętrznej firmie windykacyjnej.

Aktualny stan swojego konta możesz sprawdzić w każdej chwili, logując się na konto Revoplus.
Aktualny status płatności znajdziesz na koncie Revoplus. Pamiętaj, że zaksięgowanie Twojej płatności może potrwać dzień lub dwa.
Po opłaceniu wszystkich części płatności otrzymasz od nas e-maila z potwierdzeniem.

Aktualny stan Twojego konta możesz również sprawdzić, logując się na swoje konto Revoplus.
Pamiętaj, że zaksięgowanie Twojej płatności może potrwać dzień lub dwa. Jeśli płatność nie zostanie odnotowana na Twoim koncie, skontaktuj się z nami na czacie lub poprzez formularz dostępny po zalogowaniu na konto Revoplus.
Zwrot nadpłaconych pieniędzy odbędzie się automatycznie, tą samą drogą, jaką uiściłeś opłatę - jeśli dokonałeś przelewu z konta, to pieniądze zwrócimy na Twoje konto przelewem. Jeśli użyłeś karty, to zwrot odbędzie się na Twoją kartę.
W przypadku innych problemów dotyczących płatności zaloguj się na swoje konto Revoplus i wypełnij formularz w sekcji Pomoc. Możesz również napisać do nas na czacie na stronie Revoplus. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe.
Aby zalogować się na konto Revoplus jako loginu użyj swojego numeru telefonu i hasła.

Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij w link umieszczony na stronie logowania i zresetuj je. Na Twojego e-maila wyślemy instrukcje jak ustawić nowe hasło. Sprawdź skrzynkę e-mail wraz z folderem Spam i zobacz, czy przyszła wiadomość od Revoplus.

Jeśli wciąż nie możesz dostać się na swoje konto, napisz do nas na czacie na stronie Revoplus.
Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij w link umieszczony na stronie logowania i zresetuj je. Na Twojego e-maila wyślemy instrukcje jak ustawić nowe hasło. Sprawdź skrzynkę e-mail wraz z folderem Spam i zobacz, czy przyszła wiadomość od Revoplus.
Logując się na swoje konto Revoplus:

  • sprawdzisz jaką kwotę możesz wykorzystać na zakupy w sklepach partnerskich,
  • w łatwy sposób uiścisz kolejne części płatności,
  • sprawdzisz dokładny harmonogram płatności,
  • przejrzysz historię transakcji dokonanych za pomocą Revoplus.
Numer telefonu możesz zmienić na swoim koncie Revoplus, w zakładce Mój Profil.
Adres mailowy możesz zmienić na swoim koncie Revoplus, w zakładce Mój Profil.
Numer dowodu osobistego możesz zmienić na koncie Revoplus poprzez formularz kontaktowy w sekcji Mój Profil lub Pomoc.